درباره ما

مرکز حقوقی دادآنلاین در فروردین 1399 بنیان‌گذاری شد و بلافاصله آغاز به‌کار نمود. هسته اولیه‌ی آن برگرفته از پلتفرم حقوقی پارسی بود که در زمینه خدمات حقوقی بین‌المللی فعالیت می‌کرد و مرکز حقوقی دادآنلاین با انجام تغییرات و اصلاحات لازم بومی‌سازی گردید.

هدف اصلی و مهم دادآنلاین فقط یک چیز است: «کمک به افرادی که نیاز به مشاوره حقوقی دارند.»

درباره مرکز حقوقی دادآنلاین

دادآنلاین ثابت کرده است که مهارت و دانش ارائه بهترین راه‌حل‌ها را به مشتریان خود دارد. از کمک به افرادی که درگیر مسائل و مشکلات حقوقی خانواده یا کیفری شده‌اند گرفته تا حل مسائل و مشکلات پیچیده‌ی حقوقی ملکی، ثبتی و... ، ما مشتاق هستیم تا به مردم کمک کنیم تا در کمال امنیت و با خاطری آسوده، مشکل حقوقی خود را حل کرده و به حق و حقوق خود برسند.

ماموریت دادآنلاین

مرکز حقوقی دادآنلاین بنیان‌گذاری شده است تا با استفاده از دانش و تجربیات عمیق حقوقدانان و وکلای خود، به مخاطبانش بهترین و موثر‌ترین راهکارهای حقوقی را ارائه دهد.

با استفاده از خدمات حقوقی دادآنلاین در برهه‌های حساس، جدال‌ها و مسائل پیچیده و درهم تنیده‌ی حقوقی، محکم و استوار در کنار موکلین خود هستیم و با بررسی دقیق جزییات، به هر فرد بر اساس شرایطش راه‌حل مناسب و نجات‌بخش را پیشنهاد خواهیم داد.

چشم انداز دادآنلاین

مرکز حقوقی دادآنلاین به دنبال آن است که هر زمان فردی دچار مسئله یا مشکل حقوقی شد، بدون استرس ، به‌راحتی و با خیالی آسوده، دغدغه‌اش را با حقوقدانان با تجربه و دانشمند درمیان بگذارد و مطمئن باشد بهترین و سریع‌ترین راه‌حل را دریافت می‌نماید.

فرهنگ و ارزش‌های دادآنلاین

هدف دادآنلاین ارائه خدمات حقوقی با کیفیت از منظر قانون و در عین حال حمایت همه جانبه از مشتریان توأم با رعایت اصل صداقت است.

پیشنهادات منحصر به فرد دادآنلاین

مرکز حقوقی دادآنلاین خدمات متنوع حقوقی را به صورت آنلاین ارائه می دهد. از جمله:

درباره خدمات حقوقی دادآنلاین

مرکز حقوقی دادآنلاین خدمات حقوقی خود را با هزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه به مخاطبان ارائه می‌نماید. کارشناسان دادآنلاین مطمئن خواهند شد تا خدمات حقوقی در نهایت سرعت و دقت و مبتنی بر دانش روز انجام شود. تمام خدمات حقوقی دادآنلاین توسط تیم‌های حقوقی و به صورت گروهی انجام می‌شود تا تمام جزییات و جنبه‌های مسائل حقوقی پوشش داده شده تا کیفیت راهکارهای حقوقی تضمین شود.

تمام وکلا و کارشناسان حقوقی دادآنلاین از کار در این مرکز حقوقی خرسند هستند. زیرا آنچه انجام می دهیم این است که «ما به مردم کمک می‌کنیم.»

در شبکه های اجتماعی

برچسب ها

تضمین پرداخت خدمات حقوقی

تماس با ما

برای ارتباط با مرکز حقوقی دادآنلاین می توانید از راه‌های زیر استفاده نمایید: