مشاوره حقوقی تلفنی

  • ۱۰۳۸

در هنگام بروز مسائل، مشکلات و چالش‌ها، استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی با حقوقدانان متخصص و مجرب، یکی از بهترین گزینه‌ها است.

مشاوران و وکلای متخصص مرکز حقوقی دادآنلاین دارای اطلاعات حقوقی و تخصص کامل در تمام موضوعات حقوقی هستند. به همین دلیل ابتدا مشکلات شما را به طور دقیق و جزء به جزء ریشه‌یابی نموده و بعد با بررسی تمام جنبه‌ها، بهترین راهکارها را به شما ارائه می‌نمایند.

مشاوره حقوقی تلفنی دادآنلاین

خوب است بدانید که معمولا مسائلی که برای شما بسیار بزرگ بنظر می‌رسند، برای مشاوران حقوقی، موارد بسیار ساده‌ای هستند که با تجربه و دانش خود به‌راحتی می‌توانند راه‌حل آن را بیابند.

مشاوره حقوقی تلفنی یکی از سریعترین و موثرترین انواع مشاوره می‌باشد. مشاوره حقوقی تلفنی در مرکز حقوقی دادآنلاین با تضمین کیفیت مشاوره انجام می‌گردد.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از دادآنلاین یکی از بسته های زیر را انتخاب نمایید.

 

مشاوره حقوقی تلفنی 15 دقیقه‌ای دادآنلاین

 

مشاوره حقوقی تلفنی 30 دقیقه ای دادآنلاین

 

مشاوره حقوقی تلفنی در مرکز حقوقی دادآنلاین چگونه انجام می‌شود؟

کیفیت و سرعت در انجام مشاوره تلفنی حقوقی برای کارشناسان دادآنلاین در درجه اول اهمیت است. به همین دلیل اولا سعی شده است که مراحل رزرو وقت مشاوره حقوقی کوتاه باشد و دوما در تمام مراحل از رزرو تا حصول نتیجه ناظران حقوقی و فنی بر مراحل کار نظارت دارند.

مراحل انجام مشاوره حقوقی تلفنی دادآنلاین به شرح ذیل است:

انتخاب بسته مشاوره حقوقی تلفنی

شما ابتدا متناسب با نیازتان یکی از بسته‌های مشاوره حقوقی تلفنی را انتخاب می‌نمایید. در حال حاضر دو بسته پیشنهادی در دادآنلاین وجود دارد:

  1. بسته مشاوره حقوقی تلفنی 15 دقیقه‌ای، به مبلغ 12000 تومان
  2. بسته مشاوره حقوقی تلفنی 30 دقیقه‌ای، به مبلغ 20000 تومان (20%تخفیف لحاظ شده است)

تکمیل اطلاعات موردنیاز و پرداخت هزینه مشاوره حقوقی تلفنی 

اطلاعات خواسته شده از جمله مختصری از مشکل حقوقی‌تان را وارد نموده تا به درگاه بانکی جهت پرداخت هزینه مشاوره حقوقی تلفنی هدایت شود.

دریافت اطلاعات و ارجاع به متخصصان حقوقی و انجام مشاوره حقوقی

پس از دریافت سفارش شما، تیمی متشکل از وکلا و کارشناسان حقوقی ابتدا درخواست شما را مطالعه نموده و سپس یکی از مشاوران حقوقی هماهنگی لازم را جهت مکالمه تلفنی با شما انجام می‌دهد. شما تمام دغدغه‌ها و مسائل حقوقی خود را مطرح نموده و کارشناس حقوقی دادآنلاین ضمن بررسی تمام جوانب آن، راه‌حل‌های موجود و بهترین راهکار را به شما ارائه می‌دهد.

تضمین کیفیت مشاوره حقوقی تلفنی دادآنلاین

پس از انجام مشاوره حقوقی تلفنی، یکی از ناظران حقوقی دادآنلاین با شما تماس گرفته و کیفیت مشاوره و میزان رضایت شما از کارشناس حقوقی مربوطه را می‌سنجد. اگر رضایت شما حاصل نشده باشد، مشاور حقوقی دیگری بصورت رایگان به شما مشاوره خواهد داد.

به خاطر داشته باشید تمام وکلا و کارشناسان حقوقی دادآنلاین از خدمت رسانی به شما خرسند هستند. زیرا آنچه انجام می دهیم این است که «ما به مردم کمک می‌کنیم.»

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

در شبکه های اجتماعی

برچسب ها

تضمین پرداخت خدمات حقوقی

تماس با ما

برای ارتباط با مرکز حقوقی دادآنلاین می توانید از راه‌های زیر استفاده نمایید: