مشاوره حقوقی رایگان - روابط نامشروع

  • ۶۷۶

شما می‌توانید سوالات و مشکلات حقوقی خود را در زمینه حقوق کیفری - روابط نامشروع در قسمت زیر (نظرات) مطرح نمایید.

کارشناسان حقوقی دادآنلاین پس از بررسی، سوال و پاسخ شما را منتشر خواهند کرد.


امکان طرح سوال به صورت ناشناس نیز امکان پذیر است.
جهت اطلاع از انتشار پاسخ لطفا ایمیل خود را وارد نمایید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
  • مینا پیشوازاده
    باسلام
    قبلا مشکلم را با موضوع خیانت پرسیدم که یکی از وکلای محترم گفتند خیانت نمیشود و میشود روابط نا مشروع
    چند سالی هست در گیر روابط همسرم با زنان و دختران هستم چه تلفنی و چه از طریق پیامک و شبکه های اینترنتی بارها و بارها مچ او را گرفتم هر دفعه با هم بحث کردیم و با عذرخواهی و اظهار ندامت مانع از جدایی میشود ولی باز کارهایش را تکرار می کند ( از ارتباط تلفنی مطمین هستم و شک به خیانت هم دارم چون ایشان وازکتومی انجام داده است ) این چند سال فقط بخاطر فرزندانم تحمل کرده ام ولی دیگر نمیتوانم و ادامه این زندگی برایم سخت شده است و خسته شدم که تمام لحظه های زندگیم باید حواسم بهش باشه که با کی حرف میزنه وبه کی پیام میده و راضی به طلاق نیست لطفا راهنمایی ام کنید که چکار کنم
    پاسخ:
    سلام.
    اگر مدارک و ادله کافی مبنی بر روابط نامشروع ایشان داشته باشید، میتوان علاوه بر مجازات کیفری ایشان ، اقدام به طلاق نمایید.
    مدارک و ادله منظور متن پیامک ها، شهادت شهود و ... است.
    با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما

در شبکه های اجتماعی

برچسب ها

تضمین پرداخت خدمات حقوقی

تماس با ما

برای ارتباط با مرکز حقوقی دادآنلاین می توانید از راه‌های زیر استفاده نمایید: