مشاوره حقوقی رایگان - ضرب و جرح

  • ۶۷۸

شما می‌توانید سوالات و مشکلات حقوقی خود را در زمینه حقوق کیفری - ضرب و جرح در قسمت زیر (نظرات) مطرح نمایید.

کارشناسان حقوقی دادآنلاین پس از بررسی، سوال و پاسخ شما را منتشر خواهند کرد.

 

امکان طرح سوال به صورت ناشناس نیز امکان پذیر است.
جهت اطلاع از انتشار پاسخ لطفا ایمیل خود را وارد نمایید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
  • سلام،
    خانمی ۳۱ ساله هستم، پدرم به دلیل اینکه من رو با پسری در خیابان دیدند به قصد کشت کتک زدند، در این بین خانواده من هم شاهد ماجرا بودند اما همه طرف پدرم هستند، پدرم گفتن اگه نیاد خاستگاری میکشتم و خونم گریبان اون پسر و خانوادش رو میگیره و تهدیدش کردن که بیاد خاستگاری من، تمام بدنم اثار کبودی هست، می خوام بدونم میشه ازشون شکایت کنم و درخواست کنم از دادگاه که امنیت جانی ندارم و حاضر نیستم خانه ی پدرم دیگر زندگی کنم، ایا دادگاه از من دفاع خواهد کرد؟ ایا دادگاه کمکی برای سرپناه دادن به کسی که امنیت جانش در خطره میکند؟ ایا در این تعطیلی ها فریاد من به جایی خواهد رسید؟
    پاسخ:
    سلام بله میتوانید از بابت ضرب و جرح شکایت کرده و مطالبه دیه هم بکنید و هم شکایت تهدید باتوجه به اینکه سن شما ۳۱ سال می باشد میتوانید جدا از خانواده زندگی کنید ولی در هر حال توصیه می شود اختلافات در محیط خانواده حل و فصل گردد و پدر تون هم قطعا در راستای خیر شما قدم برمیدارد.

در شبکه های اجتماعی

برچسب ها

تضمین پرداخت خدمات حقوقی

تماس با ما

برای ارتباط با مرکز حقوقی دادآنلاین می توانید از راه‌های زیر استفاده نمایید: