مشاوره حقوقی رایگان - پزشکی قانونی

  • ۶۴۱

شما می‌توانید سوالات و مشکلات حقوقی خود را در زمینه حقوق کیفری - پزشکی قانونی در قسمت زیر (نظرات) مطرح نمایید.

کارشناسان حقوقی دادآنلاین پس از بررسی، سوال و پاسخ شما را منتشر خواهند کرد.

 

امکان طرح سوال به صورت ناشناس نیز امکان پذیر است.
جهت اطلاع از انتشار پاسخ لطفا ایمیل خود را وارد نمایید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
  • با سلام
    من ۲ ماه عقد بودم الان مدت ۱ سال و نیمه که درگیر کارایه طلاقم هستم. موقع عقد من بکارتمو از دست دادم.
    اگه فرستاد، اگه تو این مدت رابطه ای داشته باشم پزشک قانونی متوجه میشه؟تا چه مدتی؟
    و اینکه خودم میتونم زودتر اقدام کنم برای این آزمایش؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام و درود.

    اگر از سوی دادگاه به پزشکی قانونی ارجاع داده شوید فقط باکره بودن یا نبودن شما را مورد بررسی می کنند و اعلام نظر می نمایند و موارد دیگر را اعلام نمی کنند.

    نگران نباشید

در شبکه های اجتماعی

برچسب ها

تضمین پرداخت خدمات حقوقی

تماس با ما

برای ارتباط با مرکز حقوقی دادآنلاین می توانید از راه‌های زیر استفاده نمایید: